Doprava

DORUČOVÁNÍ




ZBOŽÍ ZASÍLÁME PŘÍMO Z VÝROBNÍCH PROVOZOVEN.


ZBOŽÍ NESLUČUJEME DO VĚTŠÍCH ZÁSILEK.



Zboží je dodáváno prostřednictvím smluvního přepravce/dopravce.


provozovna Husinec

  • komínové stříšky-vlny
  • rybářský a kempinkový nábytek
  • vozíky
  • reklamní stojany a kolostavy

provozovna Prachatice

  • domácí potřeby
  • obouvátka
  • komínové stříšky se vsuvkou do komína


provozovna České Budějovice

  • komínové hlavice Ekon
  • prodlouženou komínovou stříšku
  • řezačky

Ceník dopravy


Osobní odběr na provozovně 0 Kč
Česká pošta – balík Do ruky 150 - 339 Kč
Česká pošta – balík Do Balíkovny 70 Kč
PPL 199 Kč


Ceník plateb


Online platba kartou 0 Kč
Dobírka Česká pošta 40 Kč
Dobírka Česká pošta – Balíkovna 40 Kč
Dobírka Česká pošta – PPL 40 Kč
Platba v hotovosti 0 Kč

Veškeré ceny za dopravu a způsoby platby jsou uvedeny včetně DPH.





DOPRAVCI




Česká pošta garantuje doručení balíku přímo do ruky a na vámi uvedenou adresu následující pracovní den po podání zásilky. O doručování balíku budete informováni přes SMS i e-mail.

V případě, že vás doručovatel nezastihne, zanechá ve vaší poštovní schránce lístek. Zásilka bude uložena na dodací poště po dobu 7 dnů. Poté bude odeslána zpět k nám.


Vaše zásilka bude doručena na jedno z více jak 120 výdejních míst České pošty. Na speciálně označených výdejnách „Balíkovnách“ dostanete svůj balíček rychleji než na běžné přepážce a dobírku budete moci vždy zaplatit kartou. Zásilku může vyzvednout i třetí osoba. Stačí, když bude znát jméno a kód pro vyzvednutí zásilky.


Spolehlivý kurýr. Zásilka bývá obvykle doručována následující den po převzetí do přepravy nebo vstupu zásilky na území České republiky. O doručování zásilky budete informování v den doručení prostřednictvím SMS zprávy s kontaktem na doručujícího kurýra. Převzít jej mohou i jiní členové vaší rodiny.

Pohyb zásilky můžete sledovat na stránkách PPL po zadání 11místného čísla zásilky ve sledování zásilky na stránkách www.ppl.cz.




REKLAMACE SLUŽEB DOPRAVNÍ SLUŽBY ČI POŠTY:


Vážení zákazníci, naše zboží k vám putuje prostřednictvím dopravců - našich smluvních partnerů, které jsme pro vás vybírali s ohledem nejen na cenu, ale i na kvalitu služeb. Přesto se může stát, že k vám přijde zásilka poškozená. Řiďte se prosím následujícími pokyny:


  1. Zásilku si prosím vždy prohlédněte před dopravcem.
  2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený...) ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky.
  3. Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, ošetřujeme je velmi pečlivě.


Expediční lhůty


Expediční lhůta je tři týdny. V současnosti je většina zboží skladem a proto, pro větší spokojenost zákazníků expedujeme do 5 pracovních dnů. Zboží objednané o víkendu nebo ve svátek bude expedováno do 5 pracovních dnů od prvního pracovního dne následujícího po svátku nebo víkendu.







Nahoru